مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 08:302023-10-11پزشكي

کنگره بین المللی فیزیولوژی و فارماکوژی ایران در سمنان آغاز شد


پنجمین کنگره بین المللی و بیست و ششمین کنگره ملی فیزیولوژی و فارماکوژی ایران به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، پنجمین کنگره بین المللی و بیست و ششمین کنگره ملی فیزیولوژی و فارماکوژی ایران صبح امروز در تالار حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان آغاز شد.

دانشمندان فیزیولوژی و فارماکولوژی سراسر کشور و سایر کشورها، محققان داخلی و خارجی، مسؤولان ارشد کشور، استان و همچنین مسؤولان دانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در این کنگره حضور دارند.

تاکنون مقالات زیادی به دبیرخانه این کنگره ملی و بین المللی رسیده که داوری شده است و محققان زیادی از سراسر کشور و سایر کشورها در این کنگره سخنرانی می کنند.

امسال هم زمان با بیست و ششمین کنگره ملی و پنجمین کنگره بین المللی فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران، دومین رویداد استارت آپی با موضوع فیزیولوژی، داروشناسی و داروسازی در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان رقم می خورد.

بیست و ششمین کنگره ملی و پنجمین کنگره بین المللی فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران از نوزدهم تا بیست و یکم مهرماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره بین المللی فیزیولوژی و فارماکوژی ایران در سمنان آغاز شد

کنگره بین المللی فیزیولوژی و فارماکوژی ایران در سمنان آغاز شد