مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 18:452023-10-13ورزشي

صورتجلسه خطیر برای برکناری نکونام لو رفت!


باتوجه به مصاحبه های متعدد نکونام علیه مدیریت و هیات مدیره و جلوگیری از حضور بازیکنان جدید در تمرینات و تضعیف روحیه تیم و عدم رعایت شأن باشگاه در رسانه های جمعی، - افشای صورتجلسه ای از هیات مدیره باشگاه استقلال، بار دیگر فضای روانی آبی ها بهم ریخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ هنوز یک هفته از آشتی تقریبی نکونام با مدیرعامل استقلال و آتش بس خطیر با سرمربی ناراضی نمی گذرد که انتشار یک سند ، اوضاع را دوباره وخیم کرد.

ورزش آنلاین نوشت؛ اختلاف علی احمدی خطیر معروف به علی خطیر و جواد نکونام از روز اول انتساب مدیرعامل باشگاه استقلال پاشنه آشیل این تیم در فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور شده و بر کسی پوشیده نیست که حداقل تا روز 7 مهر ماه 1402 که علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی، پیشگام آشتی کنان شد، آب این 2 نفر توی یک جوب نمی رفت! حالا سندی پیدا شده که این آتش سوزان اختلاف در شهریور ماه به اوج خود رسیده و کار تا آن جا پیش رفته بود که در جلسه هیئت مدیره باشگاه، مدیرعامل فسخ یک طرفه قرارداد با سرمربی را در دستور جلسه قرار داده و در تاریخ 13 شهریور 1402 در بند 5 صورت جلسه شماره 7 باشگاه که با حضور علی خطیر، فرشید هاشم سمیعی، علیرضا خانی، مهدی حیدرزاده و مهدی افضلی تشکیل شده بود، حکم به فسخ یک طرفه قراداد سرمربی تیم داده اند و قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صورتجلسه خطیر برای برکناری نکونام لو رفت!

صورتجلسه خطیر برای برکناری نکونام لو رفت!