مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 17:302023-10-02دانش

برگزاری دومین جشنواره بین المللی نوآوری و کسب و کار دانشگاه نوشیروانی بابل


دبیر جشنواره بین المللی بینوکاپ گفت: برگزاری جشنواره رویداد بینـــوکاپ 1402، در دانشگاه صنعتی نوشیروانی با هدف توسعه زیـــست بــــوم کسب وکار و نوآوری بوده که به دنبال شبکه سازی در سطح ملی و بین المللی و کمک به رشد هسته ها و کسب وکارهای فنــاورانه و نـــوآورانه است.

- ایسنا/مازندران دبیر جشنواره بین المللی بینوکاپ گفت: برگزاری جشنواره رویداد بینـــوکاپ 1402، در دانشگاه صنعتی نوشیروانی با هدف توسعه زیـــست بــــوم کسب وکار و نوآوری بوده که به دنبال شبکه سازی در سطح ملی و بین المللی و کمک به رشد هسته ها و کسب وکارهای فنــاورانه و نـــوآورانه است.

حمید مشرقی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: دانشجویان، اعضای هیئت علمی، ایده پردازان و نوآوران، شرکت های نوپا، شرکت های فناور، دانش بنیان و صنعتی می توانند با ارائه ایده یا طرح کسب وکار در چارچوب معرفی شده در سایت جشنواره، در این رویداد شرکت کنند.

وی با اشاره به بخش های اصلی بینوکاپ 1402 یادآور شد: شرکت در رویداد آموزشی و کارگاهی بینوکمپ در فاصله 8 الی 18 آبان ماه به مدت هشت روز، جهت تقویت مهارت ها و دانش تجاری سازی و توسعه کسب وکار، ویژه نوآوران و شرکت های فنآور و دانش بنیان به صورت حضوری، مجازی و همچنین هم اندیشی تعاملی بینوتاک در راستای تحلیل چالش ها و افق های پیش روی کسب وکارهای فن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین جشنواره بین المللی نوآوری و کسب و کار دانشگاه نوشیروانی بابل

برگزاری دومین جشنواره بین المللی نوآوری و کسب و کار دانشگاه نوشیروانی بابل