مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 10:452023-10-13سياسي

تشکیل پیکره سازمان رفتاری سازمان یافته در بستر رسانه


فصل هشتم برنامه ساعت بیست و چهار به معنای واقعی نگاه مخاطبان ما را نسبت به سواد رسانه­ای به معنای واقعی تغییر می­دهد، در فصل جدید ابتدا مخاطب با یک پارادوکس بسیار عجیبی روبه­رو می­شود.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - سردبیر برنامه ساعت بیست و چهار و یک دقیقه رادیو گفت وگوگفت: اولین ضلع فصل هشتم این برنامه ضلع مرتبط با گزاره­های نشأت گرفته از مفهوم سواد رسانه­ای در همه ساحات، با همه ابعاد و در همه قالب­های آن است که در این زمینه با نگاه ایجابی دنبال خلق گزاره های جدید برای تشکیل سازمان رفتاری سازمان یافته واحد در بستر رسانه هستیم.

فصل جدید برنامه ساعت بیست و چهار و یک دقیقه با حضور دکتر علیرضا داودی ـ کارشناس ارشد رسانه و علوم شناختی و اجرای کارشناسی دکتر محمدصالح حسین زاده به موضوع رسانه و رفتارسازی شناختی پایه، بررسی سازمان رفتاری سازی سازمان یافته واحد می پردازد.

سوادرسانه ای؛  ضلع نخست فصل هشتم حسین زاده ـ کارشناس مجری: طلیعه بحث ما خلاصه­ و  چکیده­ای از فصل هفتم یا فصل­های گذشته برنامه باشد تا بتوانیم آرام آرام وارد فصل هشتم که به موضوعات رسانه و رفتارسازی شناختی می­پردازد، شویم.

  داودی: در ساعت بیست و چهار و یک دقیقه در هفت فصل گذشته که به موضوعات متفاوت و مختلفی پرداختیم دال مرکزی و بحث اصلی ما رابطه بین حوزه علوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پیکره سازمان رفتاری سازمان یافته در بستر رسانه

تشکیل پیکره سازمان رفتاری سازمان یافته در بستر رسانه