مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 14:202023-09-25سياسي

برنامه راهبردی 4ساله کلانشهر اردبیل تصویب شد


برنامه راهبردی و عملیاتی 4 ساله کلانشهر اردبیل، با هدف توسعه و در قالب برنامه مدون با موافقت اعضای شورای شهر به تصویب رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدهاشمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با هدف توسعه کلانشهر اردبیل در قالب برنامه مدون و با موافقت اعضای شورای شهر، برنامه راهبردی عملیاتی 4 ساله توسعه شهر اردبیل تصویب شد.

وی با بیان اینکه در این برنامه 4 ساله نظرات نخبگان و صاحبنظران شهری جمع آوری و اعمال شده است، گفت: این برنامه عملیاتی با دعوت از اساتید دانشگاهی و کارشناسان متخصص و صاحبنظران حوزه شهری بعد از بررسی های کارشناسی در کمیسیونهای تخصصی متعدد مطرح و در نهایت تصویب شده و اجرا خواهد شد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل ادامه داد: هدف اصلی به نتیجه رساندن برنامه 4 ساله توسعه است چرا که توسعه در قالب یک برنامه مدون و دور از هرگونه اعمال سلیقه شخصی منجر به بهبود عملکرد و توسعه همه جانبه یکنواخت و مورد انتظار خواهد شد.

سیدهاشمی با بیان اینکه در حال حاضر شهر اردبیل با چالش های متعددی همچون عدم عدالت اجتماعی در برخی مناطق، کمبود فضای سبز، افزایش ترافیک شهری و .

مواجه است؛ افزود:  به منظور جلوگیری از رخ دادن این گونه معضلات و مشکلات نیاز به یک برنامه ریزی مدون بود که خوشبختانه امروز بامو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه راهبردی 4ساله کلانشهر اردبیل تصویب شد

برنامه راهبردی 4ساله کلانشهر اردبیل تصویب شد