مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 15:202023-10-09سياسي

جان هایی که ایران را بیمه می کنند ولی بیمه نمی شوند


شهید یاسر شجاعیان سند مظلومیت کارگران ساختمانی ایرانی می باشد که بدون داشتن کمترین پوشش بیمه ای ،بدون دریافت حداقل حقوق و دستمزد،برای مردم خانه، - ویلا و برای برخی برج ها! می سازند ولی از داشتن حتی یک خانه و یا اتاق که صاحب آن باشند و در آن زندگی کنند، محرومند.

عصر خبر  ، دکتر سمیه گلپور رییس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران ایران در دلنوشته ای برای کارگر ساختمانی مدافع امنیت ، شهید یاسر شجاعیان نوشت: این روزها فارغ از همه چانه زنی های دولت و مجلس بر سر موضوع بیمه شدن یا نشدن کارگران ساختمانی، شاهد آن هستیم که در گوشه ای از میهن مان ، یاسر شجاعیان جوان متاهل 27 ساله اهل ممسنی استان فارس ، کارگر ساده روز مزد ساختمانی ، که از دار و ندار دنیا با خانواده اش نه در یک خانه ی معمولی و سرپناهی ایمن که در اتاقی محقر و کوچک با معونه ای اندک زندگی میکرد و هر روز بعد از ساعتها کارگری برای کسب رزق حلال با شوقی وصف ناپذیر لباس غیرت، عزت و شرف بسیج بر تن کرده و عاشقانه وداوطلبانه خود را به صف مدافعان امنیت می رساند.

  او راه خود را با تاسی از راه 14 هزار شهید عرصه کارگری یافته بود که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی 14 هزار پرچم افتخار در دست کارگرانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان هایی که ایران را بیمه می کنند ولی بیمه نمی شوند

جان هایی که ایران را بیمه می کنند ولی بیمه نمی شوند