مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 18:402023-09-27سياسي

مدافعان سلامت همچون دفاع مقدس حماسه آفریدند


فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به جان فشانی مدافعان سلامت در دوران کرونا گفت: کادر بهداشت و درمان در بحران کرونا در طول بحران کرونا همچون دفاع مقدس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدتقی آشوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان عصر امروز در آیین تجلیل از پزشکان حماسه آفرین گیلانی دفاع مقدس در سالن اجلاس حوزه ریاست دانشگاه، دفاع مقدس را گنجینه تمام نشدنی دانست و اظهار کرد: دفاع مقدس به فرموده امام خامنه ای مدظله العالی، گنجینه تمام ناشدنی است که هرچقدر زمان از آن دوران می گذرد، اصالت و عیار خالقان و باعثان و پرورش یافتگان در آن، بیش ازپیش نمایان می شود.

  وی دفاع مقدس را مکتبی از عشق و دلدادگی به میهن، انسانیت، کیان و تمامیت ارضی دانست و افزود: جنگ تحمیلی دفاعی مقدس بود چراکه در آن پلیدی، خباثت، خیانت، نفاق و دیگر رذایل راه نداشت.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به آرمان های بلند انقلاب در دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس دفاع از مرزهای هویتی یک میهن بود که آرمان های بلند آن یک سر با انقلاب سرخ عاشورا آغاز می شد و انتهای آن را فرهنگ سبز مهدوی شکل می داد.

  آشوبی با اذعان به اینکه دفاع مقدس منحصر به هشت سال ابتدای انقلاب نیست و همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: دفاع مقدس فرهنگی است که در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی تداوم دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدافعان سلامت همچون دفاع مقدس حماسه آفریدند

مدافعان سلامت همچون دفاع مقدس حماسه آفریدند