مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 11:452023-09-27سياسي

آمریکا با قلدرمآبی به رویه های سازمان ملل بی توجهی می کند


دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر گفت: گزارشگران سازمان ملل طی 2 نامه درباره نقض حقوق ملت ایران از آمریکا پاسخ خواستند اما این کشور با قلدرمآبی هنوز پاسخی در این رابطه نداده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، امین انصاری روز چهارشنبه در دهمین نشست تخصصی حقوق بشر امریکایی ار دیدگاه رهبر معظم انقلاب بیان کرد: این گزارشگران پس از نقض برجام و تحریم های ظالمانه علیه ایران از آمریکا خواست در خصوص نقض حقوق ملت ایران پاسخ دهد اما این کشور با قلدرمآبی رویه ها و قوانین سازمان ملل را نقض کرده است.

وی اظهار کرد: ظلم و ستمگری آمریکا اظهر من الشمس است و کشوری سالم تر و ستمگرتر از آمریکا در جهان هستی وجود ندارد و شواهد بسیاری نیز در این زمینه وجود دارد اما این کشور جنایتکار با امپراطوری رسانه ای و پروپاگاندا خود را حامی حقوق بشر نشان می دهند.

انصاری گفت: آمریکا به سه دلیل از ایران عصبانی است و اقدام علیه نظام جمهوری اسلامی آن استو وی افزود: انقلاب اسلامی 2 هدف را دنبال کرد یکی حاکمیت معارف و احکام اسلام در داخل و دیگری معرفی این معارف ناب در خارج از کشور که در هر 2 مورد نیز به توفیقاتی دست یافت.

انصاری اضافه کرد: پس از انقلاب اسلامی در داخل کشور حاکمیت اسلام و نظام اسلامی شکل گرفت و ایران اسلامی به استقلال دست یافت و دست غارتگرانه آمری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا با قلدرمآبی به رویه های سازمان ملل بی توجهی می کند

آمریکا با قلدرمآبی به رویه های سازمان ملل بی توجهی می کند