مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 15:502023-10-01سياسي

رونمایی از المان های نوری هفته وحدت در پایتخت


معاون فنی و طراحی شهری سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به اقدامات این سازمان همزمان با هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص)، از رونمایی المان نوری گل محمدی و المان هایی مزین به نام حضرت محمد (ص) در فضای شهری پایتخت خبر داد.

- معاون فنی و طراحی شهری سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به اقدامات این سازمان همزمان با هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص)، از رونمایی المان نوری گل محمدی و المان هایی مزین به نام حضرت محمد (ص) در فضای شهری پایتخت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی صارمی معاون فنی و طراحی شهری سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به اقدامات سازمان زیباسازی در میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص)، از رونمایی المان نوری گل محمدی و المان های نوری مزین به نام حضرت محمد (ص) در فضای شهری پایتخت خبر داد.

به گفته معاون فنی و طراحی شهری سازمان زیباسازی، المان نوری گل محمدی در محدوده برج میلاد و المان های نوری مزین به نام حضرت محمد (ص) در میدان سپاه، خیابان وحدت اسلامی تقاطع خیابان بهشت، میدان انقلاب اسلامی و ابتدای بزرگراه مدرس نصب خواهند شد.

همچنین همزمان با فرارسیدن هفته وحدت و به یمن میلاد فرخنده پیامبر اکرم (ص) پویش فرهنگی وَلا تَفَرَّقوا با هدف تجلی برادری و مهربانی میان مسلمانان به همت سازمان زیباسازی در فضای شهری پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از المان های نوری هفته وحدت در پایتخت

رونمایی از المان های نوری هفته وحدت در پایتخت