مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 18:362023-10-10اقتصادي

تحویل 1000 هکتار زمین منابع طبیعی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کرمانشاه


یک هزار هکتار از اراضی منابع طبیعی در اتصال به روستاها برای تقویت نهضت ملی مسکن در سطح استان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه امروز در جلسه شورای مسکن استان که با حضور مدیران عضو در سالن شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، از عقد قرارداد متقاضیان پروژه 103 هکتاری بلوردی در قالب طرح جوانی جمعیت خبر داد.

وی ادامه داد: زمین برای ساخت یک هزار و 400 واحد در قالب طرح جوانی جمعیت تأمین و قراردادها هم صادر شده، ان شاءالله طی یک مراسم رسمی واگذاری ها انجام می شود.

  استاندار کرمانشاه، از اقدامی دیگر در راستای پیشرفت نهضت ملی مسکن در استان سخن گفت و افزود: یک هزار هکتار از اراضی منابع طبیعی در اتصال به روستاها برای تقویت نهضت ملی مسکن در سطح استان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه اشاره ای به پیشرفت 9 پروژه طرح نهضت ملی مسکن توسط بنیاد مسکن استان داشت و گفت: این 9 پروژه 250 هکتاری(در شهرستان های سنقر، جوانرود، ثلاث باباجانی، اسلام آبادغرب، کنگاور، روانسر، کرمانشاه، صحنه،قصرشیرین و هرسین) در قالب 10 هزار و 247 واحد در دست اجرا است که آماده سازی معابر آن در 6 پروژه، 100درصد انجام شده و مابقی هم تا سه ماه آینده تکمیل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 1000 هکتار زمین منابع طبیعی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کرمانشاه

تحویل 1000 هکتار زمین منابع طبیعی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کرمانشاه