مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-17سياسي

مسئله بیمه دهیاران نیمه وقت باید حل شود


مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان کمبود نیروی متخصص را متذکر شد و گفت: مسئله بیمه دهیاران نیمه وقت هم از مشکلات است که باید فکری برای حل آن کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، وجیه الله بیگدلی، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان ظهر امروز در آیین روز روستا و همچنین تحویل  ماشین آلات و تجهیزات به دهیاری ها که با حضور، معاون امور دهیاری هاn>ی سازمان شهرداری و دهیاری هاn>ی وزارت کشور برگزار شد، با تشریح اقدامات انجام شده دوره مدیریت خود، اظهار کرد: روستاییان پاک‎ترین، باصداقت ترین و شرافت مندترین قشری از جامعه هستند که در انتخابات، جبهه و جنگ و پیروی از ولایت همواره پای کار بوده اند لذا مسؤولان هم در ارائه خدمات به این قشر باید پای کار باشند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان با بیان اینکه از بین 657 دهیاری استان 630 دهیاری ارتقای رتبه یافته است، افزود: 52 دهیاری هم به مجموع دهیاری ها اضافه و 78 دهیاری هم جزو دستگاه های اجرایی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه زنجان در اجرای پروژه های عمرانی در بین دیگر استان ها رتبه نخست را کسب کرده است، تصریح کرد: این رتبه وقتی ارزشمندتر است که خود را با استان هایی مانند خراسان رضوی و یا آذربایجان شرقی مقایسه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئله بیمه دهیاران نیمه وقت باید حل شود

مسئله بیمه دهیاران نیمه وقت باید حل شود