مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 21:052023-10-02سياسي

توزیع 5 هزار بسته لوازم التحریر به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اردییل


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان اردبیل از توزیع 5000 بسته لوازم التحریر به همت این ستاد در بین دانش آموزان نیازمند استان اردبیل خبر داد.

- مهدی افتخاری، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان اردبیل در جشن بزرگ مشق احسان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: به همت ستاد فرمان امام خمینی (ره) و با مشارکت مرکز نیکوکاری شهید حججی تعداد 5 هزار بسته لوازم التحریر به ارزش هر بسته 400 هزار تومان در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

وی افزود: این پویش با عنوان مشق احسان در قالب قرارگاه عدالتی آموزشی طبق منویات مقام معظم رهبری برای پنجمین بار متوالی توسط ستاد فرمان امام خمینی (ره ) استان برگزار می شود و در این طرح حدود100گروه مردمی مشارکت دارند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره ) استان اردبیل تشریح کرد: در قالب طرح قرارگاه آموزشی از اواسط سال گذشته از هزار و600 دانش آموز پشت کنکور در استان با اهدای بسته های آموزشی هرکدام به ارزش حدود 10میلیون تومان حمایت شد.

افتخاری گفت: طرح آموزش از راه دور برای بازماندگان از تحصیل در چهار مدرسه اجرا شد و در این راستا200میلیون هزینه شد و همچنین در سه مدرسه طرح مهارت با هزینه 400میلیون تومان اجرا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 5 هزار بسته لوازم التحریر به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اردییل

توزیع 5 هزار بسته لوازم التحریر به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اردییل