مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 15:302023-10-17سياسي

خدمات کتابخانه های عمومی باید نیازمحور باشد


دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: خدمات کتابخانه های عمومی باید نیازمحور باشد و به زندگی مردم بیندیشد، به همین دلیل، نقش آن در ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی و کسب وکار، - ایسنا/خراسان رضوی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: خدمات کتابخانه های عمومی باید نیازمحور باشد و به زندگی مردم بیندیشد، به همین دلیل، نقش آن در ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی و کسب وکار، به عنوان یکی از واقعی ترین جلوه های زیست عمومی، انکارنشدنی است.

مهدی رمضانی امروز 25 مهرماه، در دومین همایش بین المللی کتابخانه های عمومی با عنوان کتابخانه های عمومی و کسب وکارهای کوچک که در مجتمع فرهنگی آفتاب ولایت مشهد برگزار شد، با اشاره به جنایت های رژیم صهیونیستی و حمایت های دنیای اسلام از حماسه مردم فلسطین، اظهار کرد: کشور فلسطین، گسترده ترین نقطه جهان از نظر تنوع افراد و ادیان بوده که متاسفانه اتفاق های دلخراش و وحشیانه ای در آن روی داده است.

وی افزود: در این چند روز اخیر شاهد بودیم که مفاهیم انسانی درباره مردم فلسطین ذبح می شود و کسانی که مدعی این مفاهیم هستند و خود را سردمدار و پیشرو در این امور می دانند، توجهی نمی کنند.

این کم لطفی به حوزه انسانیت، اخلاق، کتاب و کتابدار کتابخانه عمومی است که دور هم جمع شویم و درباره مفاهیم ارزشمند صحبت کنیم، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات کتابخانه های عمومی باید نیازمحور باشد

خدمات کتابخانه های عمومی باید نیازمحور باشد