مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 14:252023-10-05سياسي

کشف میدان نفتی در گلستان/ توسعه منطقه ای اولویت استانداران باشد


وزیر امور اقتصاد و دارایی با اشاره به خبر وزارت نفت مبنی بر کشف میدان نفتی در استان گلستان، گفت: این میدان نفتی می تواند یک شاخص بزرگ برای توسعه بلندمدت این استان باشد.

- ایسنا/گلستان وزیر امور اقتصاد و دارایی با اشاره به خبر وزارت نفت مبنی بر کشف میدان نفتی در استان گلستان، گفت: این میدان نفتی می تواند یک شاخص بزرگ برای توسعه بلندمدت این استان باشد.

سید احسان خاندوزی پیش از ظهر امروز 13 مهر در هفتاد و دومین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان گلستان که در سالن جلسات فرمانداری ویژه گنبدکاووس و با حضور استاندار و جمعی از نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: امروز بسیار خوشحالیم که توجه دولت از صرف توجه به مرکز به سراسر کشور و حتی شهرستانهای دورافتاده نیز معطوف شده است.

وی با اشاره به درخواست برخی از فعالان بازرگانی و اقتصادی گنبدکاووس مبنی بر دسترسی به شعبه ارزی در این شهرستان، افزود: به محض بازگشت به تهران پیگیری کامل خود را برای راه اندازی کد شعبه ارزی در گنبدکاووس که عملا محور و معین شرق استان گلستان است، مصروف خواهم کرد.

وزیر اقتصاد و امور دارایی با تاکید بر لزوم شروع و شتاب دهی به پروژه نیروگاه علی آبادکتول، خاطرنشان کرد: مدیران عامل هر دو بانک ملی و صادرات وظیفه دارند حتما به تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف میدان نفتی در گلستان/ توسعه منطقه ای اولویت استانداران باشد

کشف میدان نفتی در گلستان/ توسعه منطقه ای اولویت استانداران باشد