مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 23:302023-10-18اقتصادي

امکانات برای افزایش واقعی رضایت مندی مردم در کیفیت کالاها به کار بسته شود


امکانات در اختیار برای افزایش واقعی رضایت مندی مردم در کیفیت کالاها به کار بسته شود.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: امکانات در اختیار برای افزایش واقعی رضایت مندی مردم در کیفیت کالاها به کار بسته شود.

فرهاد زیویار بیست و ششم مهر ماه در آیین نکوداشت روز جهانی استاندارد با اشاره به پیشینه یکصد ساله سازمان استاندارد و مسئولیت های سنگین این سازمان، اظهار کرد: تدوین و نشر استانداردهای ملی به عنوان یک مرجع حاکمیتی و ملی در کشور کنترل کیفی کالاهای تولیدی و صادراتی برای فراهم کردن امکان رقابت با کالاهای مشابه برای حفظ بازارهای بین المللی، کنترل کیفیت کالاهای داخلی به منظور حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده، از جمله این مسئولیت هاست که این سازمان را به گونه ای وکیل مردم و دولت کرده است.

رییس شورای استاندارد لرستان با اشاره به رویکرد مردمی بودن دولت سیزدهم تأکید کرد: باید امکانات در اختیار برای افزایش واقعی رضایت مندی مردم در کیفیت کالاها به کار بسته شود.

استاندار لرستان به اهمیت استاندارد اشاره کرد و افزود: رعایت استاندارد در تولید و بکارگیری قواعد اصولی فرایند ساخت و جلوگیری از اتلاف منابع انرژی موثر خواهد بود و برای مصرف کننده ایجاد اطمینان خواهد کرد و در تجارت و اقتصاد کشور نیز بسیار اثرگذار خواهد بود و همچنین برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات برای افزایش واقعی رضایت مندی مردم در کیفیت کالاها به کار بسته شود

امکانات برای افزایش واقعی رضایت مندی مردم در کیفیت کالاها به کار بسته شود