مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 16:452023-10-07اجتماعي

منطقه کوه هوا از مناطق در معرض زیاده خواهی شکارچیان غیرمجاز


رییس دادگستری شهرستان لامرد برخورد قاطع با هر گونه تجاوز به عرصه های محیط زیست را رویکردی بدون اغماض و همیشگی دانست و گفت: از تمام ظرفیت های قانونی برای نگه داری محیط زیست استفاده می کنیم.

- منطقه "کوه هوا" از مناطق در معرض زیاده خواهی شکارچیان غیرمجاز ایسنا/فارس رییس دادگستری شهرستان لامرد برخورد قاطع با هر گونه تجاوز به عرصه های محیط زیست را رویکردی بدون اغماض و همیشگی دانست و گفت: از تمام ظرفیت های قانونی برای نگه داری محیط زیست استفاده می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس، حجت الاسلام محمدامین غفاری امروز، 15 مهرماه در حاشیه بازدید از منطقه محیط زیست کوه هوا، برخورد قاطع با هر گونه تجاوز به عرصه های محیط زیست را رویکردی بدون اغماض و همیشگی دانست و گفت: قانون دراین زمینه دستورالعمل روشن و صریح دارد.

وی تصریح کرد: ما از همه ظرفیت های قانونی برای پاسداشت ارزش های محیط زیست و نگه داری انفال الهی برای نسل کنونی و نسل های بعد بهره گیری خواهیم کرد.

رییس کل دادگستری لامرد اظهار کرد: هم افزایی محیط زیست و مسئولان قضایی ضامن بقا و تداوم حیات زیستمندان کوه هوای لامرد است.

غفاری ضمن تقدیر و تشکر از زحمات گروه پایش و انجمن ها و خیرین و محیط بانان، این رویه کاری را باعث آینده ای عالی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه کوه هوا از مناطق در معرض زیاده خواهی شکارچیان غیرمجاز

منطقه کوه هوا از مناطق در معرض زیاده خواهی شکارچیان غیرمجاز