مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 10:302023-10-22اقتصادي

پرداخت سه هزار و 834 میلیارد تومان طلب کشاورزان گندم کار اردبیلی


مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل از پرداخت سه هزار و 834 میلیارد تومان طلب کشاورزان گندم کار خبر داد و گفت: خرید تضمینی گندم 12 خرداد ماه از شهرستان های بیله سوار و پارس آباد مغان آغاز و 30 مهرماه در مرکز وجنوب استان با خرید 279 هزار تن به پایان رسید.

- ایسنا/اردبیل مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل از پرداخت سه هزار و 834 میلیارد تومان طلب کشاورزان گندم کار خبر داد و گفت: خرید تضمینی گندم 12 خرداد ماه از شهرستان های بیله سوار و پارس آباد مغان آغاز و 30 مهرماه در مرکز وجنوب استان با خرید 279 هزار تن به پایان رسید.

به نقل از روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل علی نوبخت با اعلام این خبر افزود: 44 مرکز خرید تضمینی گندم در شهرستان های استان برای خرید تضمینی راه اندازی شده است.

وی اظهار کرد: 50 درصد مراکز خرید گندم در شمال استان و 50 درصد دیگر هم در سایر شهرستان های استان راه اندازی شده بودند که در طول این مدت گندم تولیدی کشاورزان را خریداری کردند.

مدیرکل خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل ضمن عذرخواهی از کشاورزان به دلیل تأخیر در پرداخت مطالبات گندم کاران تصریح کرد: با توجه به رقم بالای تولید صورت گرفته و تحویل گندم به مراکز خرید، ملکی، خصوصی و مباشر تسویه حساب کشاورزان با اصل قیمت گندم صورت گرفت که در استان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت سه هزار و 834 میلیارد تومان طلب کشاورزان گندم کار اردبیلی

پرداخت سه هزار و 834 میلیارد تومان طلب کشاورزان گندم کار اردبیلی