مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 08:152023-10-11سياسي

کارگروه تخصصی فرونشست زمین در کرج تشکیل شود


رییس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج گفت: به منظور رسیدگی به معضلات شهر از جمله فرونشست ها، نیازمند تشکیل کارگروه تخصصی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمد اسدیان، عضو شورای شهر کرج، در حاشیه در یکصد و سی و هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج، در جمع اصحاب رسانه، گفت: ‎از آغاز شورای دوره ششم بنا به مسؤولیت خود به عنوان عضو شورای اسلامی شهرکرج همواره مطالبه گر رعایت موازین حقوقی و علمی در حوزه های مرتبط مدیریت شهری بوده و هستم.

وی تاکید کرد: براساس وظیفه نظارتی خود بارها مطالبات شما شهروندان گرامی را در قالب طرح سوال، نطق پیش از دستور و تذکرات مکتوب و شفاهی به مجموعه مدیریت شهری برای توسعه، آبادانی و حل مشکلات شهر ابلاغ کرده ام.

رییس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: با گذشت بیش از یکسال از قول ها و وعده های آقای شهردار، تذکرات و پیگیرهای اعضای محترم شورای شهر متاسفانه شاهد نابسامانی های فراوان در حوزه های مختلف به ویژه در فرآیند انتصاب مدیران هستیم.

اسدیان بیان کرد: آنچه در اذهان عمومی می گذرد وعده های محقق نشده است، ما همچنان به امید تحقق وعده های داده شده به مردم عزیز شهر، اصحاب رسانه و اعضای شورای شهر هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه تخصصی فرونشست زمین در کرج تشکیل شود

کارگروه تخصصی فرونشست زمین در کرج تشکیل شود