مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 08:452023-10-12فرهنگي

تقدیر از ابتکار «هر رسانه یک یادواره شهید» در مازندران


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در مراسم «هر رسانه یک یادواره شهید» گفت: امیدواریم عملیات رزمندگان فلسطینی نقطه عطف زوال رژیم صهیونیستی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سوادکوه، یادواره شهدای رسانه مدتی است در قالی هر رسانه یک یادواره در استان رقم خورده است و این بار شهرستان سوادکوه و رسانه های این شهرستان میزبان این برنامه بودند.

*تقدیر از ابتکار هر رسانه یک یادواره در مازندران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در مراسم هر رسانه یک یادواره که با هماهنگی بسیج رسانه سوادکوه برگزار شد، گفت: امیدواریم عملیات رزمندگان فلسطینی نقطه عطف زوال رژیم صهیونیستی باشد.

احسان آهنگر، افزود: برگزاری یادواره های شهدا هر سال باشکوه تر از گذشته برگزار می شود و برگزاری آن را مردم قدردان ما برکت می دانند و به برگزاری آن افتخار می کنند.

وی خاطرنشان کرد: راز ماندگاری یادواره های شهدا، مردمی بودن یادواره های شهدا است که راز ماندگاری قیام عاشورا هم همان مردمی بودن است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اظهار کرد: ابتکار برگزاری یادواره شهدای رسانه در رسانه ها، قابل تقدیر است.

آهنگر با بیان اینکه شناخت به ویژگی های اخلاقی و رفتاری شهدا و نزدیک شدن رفتار و باور ما به رفتار شهدا که انس با قرآن و دعا و نماز، اوج رضایت مندی از خدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از ابتکار «هر رسانه یک یادواره شهید» در مازندران

تقدیر از ابتکار «هر رسانه یک یادواره شهید» در مازندران