مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 09:102023-09-30سياسي

هفته «هنر نبوی ملکوت» در شیراز برگزار می شود


مدیر اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور گفت: در قالب «هفته هنر نبوی ملکوت»، شاخص ترین آثار ادبی و هنری کشور با موضوع حضرت رسول (ص) مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد.

- ایسنا/فارس مدیر اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور گفت: در قالب هفته هنر نبوی ملکوت ، شاخص ترین آثار ادبی و هنری کشور با موضوع حضرت رسول (ص) مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روح الله منوچهری امروز، 8 مهرماه در جمع خبرنگاران گفت: در رویداد که ویژه هفته وحدت برپا می شود، 8 برنامه مهم ادبی و هنری کشور مورد تحلیل قرار خواهند گرفت.

وی افزود: هفته هنر نبوی ملکوت از شنبه، 8 مهر ماه و با تحلیل پیامبر در شعر با محوریت سیمای مثنوی امت واحده اثر علی معلم دامغانی و با سخنرانی محمد مرادی آغاز می شود.

مدیر اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور ادامه داد: در ادامه این رویداد روز یکشنبه در قالب برنامه سیمای پیامبر در ادبیات کهن، کتاب قاف نوشته یاسین حجازی با حضور دکتر قیصری تحلیل و بررسی می شود.

منوچهری با بیان اینکه در سومین روز از این هفته که به هنر هفتم اختصاص یافته، سیمای پیامبران در سینمای ایران با محوریت فیلم سینمایی محمد رسول الله از مجید مجیدی با حضور بیژن کیا به بوته نقد و تحلیل گذاشته شده می شود، افزود: در همان روز نیز نمایشگاه حروف نگاری نام حضرت محمد(


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته «هنر نبوی ملکوت» در شیراز برگزار می شود

هفته «هنر نبوی ملکوت» در شیراز برگزار می شود