مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 14:452023-09-26ورزشي

استعدادیابی تکواندو در مناطق محروم و روستاهای استان زنجان


رییس هیئت تکواندو استان زنجان گفت: از ابتدای کار شعارمان «گسترش تکواندو در مناطق محروم» بوده و در این راستا در 17 روستای استان نیز کلاس تکواندو برگزار می شود.

- ایسنا/زنجان رییس هیئت تکواندو استان زنجان گفت: از ابتدای کار شعارمان گسترش تکواندو در مناطق محروم بوده و در این راستا در 17 روستای استان نیز کلاس تکواندو برگزار می شود.

علی سپهری در گفت وگو با ایسنا، درباره استعدادیابی در زمینه ورزش تکواندو در سطح استان زنجان، اظهار کرد: استعدادیابی در حوزه ورزش تکواندو را می توانیم به دو صورت برگزار کنیم، در یک بخش از استعدادیابی جامعه هدف تکواندوکاران نبوده و کودکان و نوجوانان با استعداد در زمینه تکواندو شناسایی می شوند.

وی افزود: در این روش کمیته استعدادیابی در مدارس و محل تجمعی در مناطق روستایی و شهری حضور یافته و با شناسایی افراد مستعد و انجام غربالگری، افراد دارای شرایط و استعداد را کشف می کنند که طرح این کار نوشته شده و با آغاز مدارس، این طرح عملیاتی خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: در بخش دیگر استعدادیابی جامعه هدف از بین خانواده 23 هزار نفری تکواندو استان است که در هر کلاس بر حسب شناخت و تجربه استاد یا برگزاری مسابقات مختلف افرادی که قابلیت تبدیل شدن به قهرمان دارند شناسایی شده و در قالب تیم در کنار استاد متخصص و قهرمان پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعدادیابی تکواندو در مناطق محروم و روستاهای استان زنجان

استعدادیابی تکواندو در مناطق محروم و روستاهای استان زنجان