مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 16:402023-10-19سياسي

پرونده های معوقه، عامل مهم نارضایتی در بین مردم است


رییس کل دادگستری استان گیلان در بازدید از دادگستری صومعه سرا بیان کرد: پرونده های معوقه، عامل مهم نارضایتی در بین مردم است که تسریع در رسیدگی ها باید در اولویت محاکم قضایی قرار گیرد.

- ایسنا/گیلان رییس کل دادگستری استان گیلان در بازدید از دادگستری صومعه سرا بیان کرد: پرونده های معوقه، عامل مهم نارضایتی در بین مردم است که تسریع در رسیدگی ها باید در اولویت محاکم قضایی قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی به همراه تعدادی از معاونین قضایی در بازدید از دادگستری شهرستان صومعه سرا اظهار کرد: امروز تکلیف مسئولان این است که در راستای کسب رضایت مردم و امنیت و آرامش آنان گام بردارند.

وی با تاکید بر اجرای دقیق قانون حدنگار، افزود: این طرح برای جلوگیری و تعرض اراضی از دست اندازی زمین خواران است و باید با قوت و سرعت به اتمام برسد.

رییس شورای قضایی گیلان گفت: سنددار کردن اراضی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است و مسئولان هرگاه از منویات ایشان غافل شده و به آن عمل نکردند خسارات زیادی به جامعه وارد شده است.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان صومعه سرا دارای فرهنگ غنی و ارزشمندی هستند، افزود: امید که پس از این شاهد تغییر کاربری های غیرقانونی و از بین رفتن اراضی ملی و کشاورزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده های معوقه، عامل مهم نارضایتی در بین مردم است

پرونده های معوقه، عامل مهم نارضایتی در بین مردم است