مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-12فرهنگي

دهمین دوره جشنواره ادبی «یاغیش سسی» در اردبیل برگزار شد


در ششمین روز از هفته ملی کودک، دهمین دوره جشنواره ادبی «یاغیش سسی» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.

- ایسنا/اردبیل در ششمین روز از هفته ملی کودک، دهمین دوره جشنواره ادبی یاغیش سسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.

ملیحه ملک زاده فرد مدیرکل کانون استان 20 مهرماه در مراسم اختتامیه این جشنواره طی سخنانی اظهار کرد: جشنواره ادبی یاغیش سسی با انتشار فراخوان توسط واحد آفرینش های ادبی کانون استان از خردادماه امسال و برای شرکت علاقه مندان در سه گروه سنی نونهال (9+)، نونگاه (12+) و نوجوان (15+) شروع به فعالیت کرد.

مدیرکل کانون استان هدف از اجرای این جشنواره را شناسایی و تقویت استعداد ادبی اعضاء، ترغیب و تشویق اعضاء به آشنایی و مطالعه ادبیات قومی، محلی و تقویت هویت ملی، قومی و محلی عنوان کرده و بیان داشت: در این رویداد شرکت کنندگان در گروه سنی نونگاه و نوجوان با موضوع آزاد و اعضای گروه سنی نونهال با موضوع شادی های من، در خیابان های شهرم، دستان مهربان و عکس روی دیوار به خلق آثار ادبی پرداختند.

ملک زاده فرد تصریح کرد: در این دوره از جشنواره ضمن آفرینش متن ادبی، بخش بازنویسی قصه های فولکلوریک آذربایجان جهت مطالعه ادبیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهمین دوره جشنواره ادبی «یاغیش سسی» در اردبیل برگزار شد

دهمین دوره جشنواره ادبی «یاغیش سسی» در اردبیل برگزار شد