مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 08:252023-09-30سياسي

مردی اسرارآمیز به نام شهید «حمیدرضا هاشمی»


مردی 44 ساله و قوی هیکل با چشمانی جذاب و گیرا، با لبخندی به شیرینی عسل، مردی اسرارآمیز به نام سردار شهید «سید حمیدرضا هاشمی» با اسم رمز «سید علی موسوی» - خبرگزاری فارس – کرمان؛ مهسا حقانیت: امروز هشتم مهرماه 1402 اولین سالگرد شهادت مردی ست اسرارآمیز، مردی باجذبه اما دارای قلبی مهربان که هرچه بیشتر درباره اش می شنوی بیشتر هم به اسرارآمیز بودنش پی می بری، او فرمانده اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان بود که در اوج نامردی و با خنجر خیانت خونش را به ناحق بر زمین ریختند.

شهادت در فصل عشاق می گویند پاییز فصل عاشق هاست، فصل عاشقی و عشق بازی، قلب مردی که می خواهم از او برای تان تعریف کنم هم با عشق گره خورده بود، عشقی که تا لحظه شهادت در پاییز سال قبل به آن وفادار ماند.

 سردار شهید سید حمیدرضا هاشمی از آن آدم های عجیب و غریبی ست که نمی خواهم بگویم تا حالا مثل او را ندیده ام، اما آنها خیلی خیلی کمیاب هستند، مردهایی که مرد بودن از ظاهرشان، نگاه شان و کلام شان می بارد، اما وقتی می اُفتی دنبال شان تا بیشتر درباره شان بدانی، تازه می فهمی چقدر رمزآلود و اسرارآمیز هستند.

مهربانی اش ارث مادری بود چند روز قبل به بهانه اولین سالگرد شهادت سردار شهید سید حمیدرضا هاشمی به خانه پدری او رفتم تا مطالب بیشتری درباره این شهید از زبان پدرش آقای سید علی هاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردی اسرارآمیز به نام شهید «حمیدرضا هاشمی»

مردی اسرارآمیز به نام شهید «حمیدرضا هاشمی»