مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 23:252023-10-17بين الملل

اعلام آمادگی ایران برای اعزام داوطلبانه کادر سلامت به غزه


وزیر بهداشت از آمادگی کادر سلامت برای اعزام داوطلبانه به غزه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس،عین اللهی وزیر بهداشت امروز (سه شنبه 25 مهرماه) طی تماسی با سلام زواوی سفیر کشور فلسطین در جمهوری اسلامی ایران، با مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین به دلیل کشتار بی رحمانه برادران و خواهران مسلمان توسط رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی ابراز همدردی کرد.

  وزیر بهداشت در ادامه افزود:ما از سفارت فلسطین در تهران می خواهیم که برای یافتن راهی به منظور ارسال تجهیزات پزشکی و دارویی به فلسطین اشغالی تلاش کند.

در همین رابطه، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش کشورمان اعلام کرد، جمهوری اسلامی ایران کاملا آماده است که کادر سلامت را داوطلبانه عازم غزه کند.

در این گفت و گوی تلفنی با اشاره به دفاع جمهوری اسلامی ایران در کنفرانس منطقه ای سازمان بهداشت جهانی از مردم مظلوم فلسطین اظهار داشت: از کشتار مردم بی دفاع فلسطین و به خطر افتادن سلامت برادران و خواهران مسلمان خود بسیار نگران و ناراحت هستیم.

  وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جمهوری اسلامی ایران گفت: بسیاری از پزشکان و پرستاران ایرانی برای اعزام به سرزمین های اشغالی جهت ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مردم بی دفاع  فلسطین اعلام آمادگی کرده اند و ما از سفارت فلسطین در تهرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی ایران برای اعزام داوطلبانه کادر سلامت به غزه

اعلام آمادگی ایران برای اعزام داوطلبانه کادر سلامت به غزه