مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 16:402023-09-27اقتصادي

1000 هکتار زمین برای 3 شهرک جدید در آذربایجان شرقی


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی گفت: مجوز احداث سه شهرک جدید را از وزیر راه و شهرسازی گرفته ایم که این کار در راستای کاهش قیمت مسکن انجام می شود و در این راستا هزار هکتار زمین نیز از سوی دولت تحویل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، امیر بخشی زاده امروز در صحن علنی و در جریان برگزاری یکصد و پنجاه دومین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز با ارائه گزارشی از اجرای مصوبات طرح نهضت ملی مسکن  اظهار کرد: برای این طرح در استان 249 هزار و 318 تقاضا ثبت شد که پس از بررسی و احراز صلاحیت های قانونی، 50 هزار نفر مورد تایید این سامانه  قرار گرفت و موفق به پرداخت مبالغ اعلامی، شدند.

وی با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی طبق مصوبات متعهد به ساخت 207 هزار واحد مسکونی  اعم از روستایی و شهری است اظهار کرد: وظیفه دولت تامین زمین است ولی در استان ما به دلیل توپوگرافی موجود و زمین های ناهموار دچار مشکل در این خصوص شده است.

بخشی زاده با اعلام اینکه در استان آذربایجان شرقی، شهرهای بالای صد هزار نفر  و زیر هزار نفر و مساکن روستایی، حدودا 81 هزار 783  واحد مسکونی آغاز به ساخت شده است، افزود: خواست مردم این است که ساخت و ساز با مصالح مرغوب انجام شود و از طرفی با هزینه آماده سازی بالایی مواجه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 هکتار زمین برای 3 شهرک جدید در آذربایجان شرقی

1000 هکتار زمین برای 3 شهرک جدید در آذربایجان شرقی