مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 12:052023-10-07اقتصادي

معاون وزیر نفت: تامین 61 درصد از قطعات پالایشگاه بندرعباس از داخل کشور افتخار است


معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری در بازدید از پالایشگاه نفت بندرعباس گفت: تامین 61 درصد از کالاهای مصرفی پالایشگاه نفت بندرعباس از تولیدات داخلی و حمایت از ساخت داخل موجب افتخار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، زیدی فرد معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری امروز با حضور در این پالایشگاه ضمن بازدید از واحدهای فرآیندی، از اقدامات انجام شده در راستای حمایت از ساخت داخل و بخشی از قطعات بومی سازی شده در این پالایشگاه و همچنین آخرین پیشرفت پروژه ارتقای کیفیت محصولات سنگین پالایشگاه بندرعباس دیددن کرد.

وی در جمع مدیران و معاونین شرکت پالایش نفت بندرعباس با اشاره به اینکه در سال های اخیر به واسطه تحریم اقدامات خوبی در راستای بومی سازی صورت گرفته است گفت: امروز تکلیف و رسالت بزرگ صنعت نفت حمایت از ساخت داخل و بومی سازی کالا و قطعات مورد نیاز است.

   معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری افزود: هم اکنون کارگروه حمایت از ساخت بار اول با حضور همه شرکت های زیر مجموعه در وزارت نفت ایجاد شده است که برطرف سازی هر نوع چالش در تامین قطعات مورد نیاز از ساخته های داخلی از اهداف آن است.

 زیدی فرد با اشاره به اقدامات بسیار مناسبی که در شرکت پالایش نفت بندرعباس در جهت حمایت از ساخت داخل صورت گرفته تصری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر نفت: تامین 61 درصد از قطعات پالایشگاه بندرعباس از داخل کشور افتخار است

معاون وزیر نفت: تامین 61 درصد از قطعات پالایشگاه بندرعباس از داخل کشور افتخار است