مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 12:052023-09-28سياسي

ضرورت تجهیز آتش نشانی شهر بندرعباس


رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: شهرداری بندرعباس و به ویژه آتش نشانی بندرعباس به عنوان معین استان در نظر گرفته می شود لذا از دستگاه های بالادستی و دولت تقاضا داریم که در تجهیز آتش نشانی شهر بندرعباس اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مصیب نظری رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس در نود و ششمین جلسه رسمی این شورا، ضمن تقدیر از موکب داران و خادمان ابا عبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران، اظهار کرد: شهیدان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس از انقلاب اسلامی و وجب به وجب خاک جمهوری اسلامی ایران دفاع کرده و کشور را نسبت به تهاجمات مختلف واکسینه کردند.

وی افزود: امنیت و آسایش امروز کشور ایران فقط به همت شهدا، ایثارگران و غیور مردان ایرانی که در پرتو انقلاب اسلامی تحقق یافت.

نظری گفت: در آستانه سالروز شکست حصر آبادان هستیم که آن نفس مسیحایی امام راحل به جبهه ها رسید و نفوذ کلام امام (ره)، خود به خود، مسیر را برای فتوحات مختلف باز می کرد.

رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس ادامه داد: آنچه بر ما واجب است این است که همانند شهدای دفاع مقدس برای دفاع از ارزش های جمهوری اسلامی دریغ نورزیم و هرجا لازم بود برای دفاع و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی محکم و استوار پا پیش بگذاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تجهیز آتش نشانی شهر بندرعباس

ضرورت تجهیز آتش نشانی شهر بندرعباس