مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 11:502023-09-28اقتصادي

بهره برداری از طرح های نیمه تمام زارچ تا دهه فجر امسال


فرماندار شهرستان زارچ با بیان این که طرح های نیمه تمام این شهرستان در ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد، گفت: با تلاش مضاعف خود را به سطح توقع مردم در توسعه یافتگی خواهیم رساند.

- مرتضی زیباییان، فرماندار زارچ در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: مدرسه خیریه واحدی، مدرسه خیری امام رضا (ع) و استخر مرحوم کریمی به عنوان تنها استخر در شهرستان زارچ از جمله طرح های نیمه تمامی است که تا دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رسد.

 وی افزود: کتابخانه شهید بابایی در سال 91 کددار شد و تا پایان سال 1400 تنها 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشت، اما سرانجام با اعتبار 15 میلیارد تومان در هفته دولت به دست وزیر علوم افتتاح شد.

فرماندار زارچ گفت: دولت سیزدهم از ابتدای شروع کار با یک نگاه دولت محور بر طرح های نیمه تمام تمرکز کرده است و ما با تمام توان بنا داریم در کوتاه ترین زمان ممکن این مهم را محقق کنیم.

زیباییان در پایان سخنان خود با بیان این که بعد از ارتقاء سیاسی بخش زارچ به شهرستان توقع مردم از توسعه این منطقه بالا رفته و ما بنا نداریم سطح توقع مردم را کاهش دهیم بلکه با تلاش مضاعف خود را به سطح توقع مردم خواهیم رساند.

پایان پیام/الف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از طرح های نیمه تمام زارچ تا دهه فجر امسال

بهره برداری از طرح های نیمه تمام زارچ تا دهه فجر امسال