مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 20:002023-10-07حوادث

تنباکوهای 50 میلیاردی قاچاق دود نشدند


جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف انواع تنباکو (معصل) خارجی قاچاق به ارزش 50 میلیارد ریال در شهرستان جهرم خبر داد.

- ایسنا/فارس جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف انواع تنباکو (معصل) خارجی قاچاق به ارزش 50 میلیارد ریال در شهرستان جهرم خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از معاونت اجتماعی پلیس فارس، سردار یوسف ملک زاده امروز، 15 مهرماه در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و عرضه تنباکو قاچاق در یک واحد مسکونی در سطح شهرستان جهرم، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل 144 هزار و 171پاکت تنباکو (معصل) خارجی قاچاق را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را 50 میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: یک نفر در این خصوص برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

ملک زاده از مردم خواست به منظور دستیابی به موفقیت های بیشتر در مبارزه با قاچاق کالا و پیشگیری از اثرات مخرب مواد دخانی بر سلامت فردی و اقتصادی، هرگونه فعالیت غیر قانونی در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 در میان بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنباکوهای 50 میلیاردی قاچاق دود نشدند

تنباکوهای 50 میلیاردی قاچاق دود نشدند