مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 07:412023-10-16اقتصادي

پرداخت بیش از 21 میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان چهارمحال و بختیاری


مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت چهارمحال و بختیاری گفت: طی 6 ماه نخست سال جاری یک میلیون و 157 فقره تسهیلات به مبلغ 21 میلیارد و 110 میلیون تومان به خانواده های نیازمند استان پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازشهرکرد، بیژن داودی گفت: تسهیلات قرض الحسنه در راستای رفع و یا کاهش مشکلات اقتصادی خانواده های تحت حمایت و غیرتحت حمایت در قالب وام های حمایتی، مسکن، تعمیرات، خرید و احداث، اشتغال و خودکفایی، تحصیل دانشجویان و درمان پرداخت می شود.

مدیر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طی 6 ماه نخست سال جاری، یک هزار و 157 فقره تسهیلات به مبلغ 21 میلیارد و 110 میلیون تومان به خانواده های نیازمند پرداخت شده است.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات حمایتی و کمک به درمان نیازمندان، افزود: 10 میلیارد و 987 میلیون تومان وام به 795 نفر در راستای رفع نیازهای اقتصادی و درمان به خانواده های نیازمند استان پرداخت شده است.

داودی اضافه کرد: همچنین 5 میلیارد و 112 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه نیز به 144 مددجو دارای طرح های اشتغال و آموزش کسب و کار اختصاص یافته است.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات احداث، تعمیر و ودیعه مسکن به مدجویان استان، گفت: در طی این مدت، 3 میلیارد و 381 میلیون تومان تسهیلات در راستای تأمین مسکن مناسب به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از 21 میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان چهارمحال و بختیاری

پرداخت بیش از 21 میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان چهارمحال و بختیاری