مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 11:252023-10-20حوادث

علائم مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن و راه درمان آن چیست؟


رییس سازمان آتش نشانی گرگان با توجه به سرد شدن هوا و استفاده از وسایل گازسوز در خصوص علائم گاز گرفتگی و نحوه صحیح برخورد با فرد مسموم توضیحاتی ارائه کرد.

- علائم مسمومیت با گاز "مونواکسیدکربن" و راه درمان آن چیست؟ ایسنا/گلستان رییس سازمان آتش نشانی گرگان با توجه به سرد شدن هوا و استفاده از وسایل گازسوز در خصوص علائم گاز گرفتگی و نحوه صحیح برخورد با فرد مسموم توضیحاتی ارائه کرد.

موسی الرضا صفری صبح جمعه 28 مهرماه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل پاییز شهروندان باید برخی نکات ایمنی مرتبط با وسایل گرمایشی را رعایت کنند تا از وقوع حوادث و اتفاقات احتمالی جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینکه با آغاز وزش بادهای موسمی در این فصل استحکام سازه های موقت در منازل و همه محیط های شهری باید افزایش یابد، افزود: سایبان های ایجاد شده احتمالی در فصل تابستان برای کولرها باید جمع آوری یا مستحکم شود و گلدان های گل قرار گرفته بر روی بالکن منازل یا مجموعه های اداری و تجاری باید برداشته شود، چرا که احتمال سقوط آن ها بر اثر وزش باد وجود دارد.

صفری وجود هوای کافی در منزل برای تنفس افراد و سوختن بخاری گازسوز را یکی از نکات اساسی دانست و گفت: وجود روزنه های زیر درب ها برای این منظور مفید هستند، بنابراین روزنه های زیر درب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علائم مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن و راه درمان آن چیست؟

علائم مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن و راه درمان آن چیست؟