مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 10:402023-10-18بين الملل

تشابه جنایت جنگی صدام و نتانیاهو!


اگرچه صدام از رهبرانی بود که ادعای مبارزه با اسراییل را داشت، اما رژیم صهیونیستی و رژیم بعث صدام هر دو جانیانی بودند و هستند که ماشین کشتار را علیه بشریت به راه انداختند و تاکنون جان انسان های بی گناه بی شماری را با هدف قراردادن بیمارستان و مناطق ممنوعه گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسراییل در طول سال ها جنایت هیچ ترس و واهمه ای از کشتار فلسطینیان ندارد و تاکنون میلیون ها فلسطینی را کشته اند و دولت های غربی و نهادهای بین المللی هم چندان واکنش منفی ای نسبت به این جنایت ها نداشته اند.

البته چنین واقعه ای در دوران حاکمیت رژیم بعث صدام هم در عراق و کشورمان اتفاق افتاد؛ یعنی زمانی که رژیم بعث صدام تصمیم گرفت تا عملیات انفال یا همان نسل کشی کُردها را در چند مرحله انجام بدهد.

سیاست کشتار حداکثری همواره در دستور کار رهبران رژیم آپارتاید در سراسر جهان است.

فلسطینیان قربانی نسل کشی پس از عملیات طوفان الاقصی جنایت های اسراییل در غزه روز به روز ابعاد انسانی هولناک تری به خود می گیرد و رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن دست کم 15 خبرنگار و عکاس مانع پوشش خبری جنایت ها است.

اخیرا اسحاق هرتزوگ ، رییس اسراییل در اظهاراتی که بوی نسل کشی می دهد، مدعی است که برای تقریباً 1300 اسراییلی که در عملیات و نبرد با حماس کشته شدند، باید از تمام فلسطینیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشابه جنایت جنگی صدام و نتانیاهو!

تشابه جنایت جنگی صدام و نتانیاهو!