مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 16:352023-09-25سياسي

امنیت و آرامش امروز ما مرهون شهدا و ایثارگری رزمندگان در دوران دفاع مقدس است


فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امنیت و آرامش امروز ما مرهون خون شهدا و ایثارگری فرماندهان و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امنیت و آرامش امروز ما مرهون خون شهدا و ایثارگری فرماندهان و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.

سردار حمید خرمدل روز دوشنبه سوم مهرماه 1402 در همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: امنیت و آرامش امروز ما مرهون خون شهدا و ایثارگری فرماندهان و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه بصیرت و فهم دینی مردم در عصر حاضر شایسته قدردانی است، اظهارکرد: طی 400 سال اخیر با تعرض هایی که به کشور ما می شد بخش عظیمی از سرزمین از خاک ایران جدا شد ولی دوران انقلاب اسلامی تنها دورانی است که دشمن نتوانسته حتی یک وجب از خاک این کشور را بگیرد.

سردار خرمدل بیان کرد: خصوصیت اصلی انقلاب، استقلال است بگونه ای که هیچگاه ایران مطیع شرق و غرب نبوده و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری ما به قله نزدیک می شویم .

سعید جاودان سیرت، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این مراسم گفت: واقعه دفاع مقدس در برهه مهمی از انقلاب اسلامی رخ داد که مانند یک پازل هر بخش از آن دارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت و آرامش امروز ما مرهون شهدا و ایثارگری رزمندگان در دوران دفاع مقدس است

امنیت و آرامش امروز ما مرهون شهدا و ایثارگری رزمندگان در دوران دفاع مقدس است