مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 04:552023-09-27اقتصادي

جامعه و قتل های ناموسی/ مرغ آمریکایی همسایه! /موساد و بزرگ ترین شکست تاریخی


مذاکره با آمریکا از شایعه تا واقعیت؟، از چمن آزادی چه خبر؟، یکه تازی بانک ها در بنگاهداری، مجوز 100 میلیارد دلاری بهارستان به صندوق توسعه ملی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک روزنامه های امروز چهارشنبه پنجم مهرماه در حالی چاپ و منتشر شد که طلسم شکنی والیبال ایران در کسب طلا، مجادله دولت و مجلس بر سر برنامه هفتم توسعه، بنگاهداری؛ غلط اضافه بانک ها و آخرین تحولات قفقاز در صفحات نخست روزنامه های امروز برجسته شده اند.

در ادامه تعدادی از یادداشت ها و سرمقاله های منتشره در روزنامه های امروز را مرور می کنیم:    جامعه و قتل های ناموسی زهرا نژادبهرام طی یادداشتی در شماره امروز اعتماد با عنوان جامعه و قتل های ناموسی نوشت: خبر کشف جسد دختری 16 ساله (1) در سد سردشت و اعتراف پدر دختر به قتل دخترش نگرانی از مساله قتل های ناموسی را افزایش داده است.

در طول سال جاری موارد کشف شده ناشی از قتل های ناموسی بر اساس برخی گزارش ها روبه افزایش بوده و این نگرانی را برای جامعه ایجاد کرده که زنان و دختران به بهانه های واهی مورد خشونت و قتل واقع می شوند.

به حاشیه رانده شدن لایحه نفی خشونت علیه زنان یا همان حفظ کرامت زنان و خانواده که به دلایل نامعلومی در صندوق مجلس شورای اسلامی باقی مانده و به جای آن لوایحی در حال تنظیم یا قوانینی مصوب می شود که شاید از منظر تقدم و تأخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه و قتل های ناموسی/ مرغ آمریکایی همسایه! /موساد و بزرگ ترین شکست تاریخی

جامعه و قتل های ناموسی/ مرغ آمریکایی همسایه! /موساد و بزرگ ترین شکست تاریخی