مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 12:102023-10-16فرهنگي

تفاهم نامه وزارت علوم و وزارت ارشاد برای حمایت از تئاتر دانشجویی


تفاهم نامه اداره کل پشتیبانی امور فرهنگی وزارت علوم و اداره کل امور هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با موضوع تقویت کانون های تئاتر دانشجویی به امضا رسید.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، تفاهم نامه اداره کل پشتیبانی امور فرهنگی وزارت علوم و اداره کل امور هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با موضوع تقویت کانون های تئاتر دانشجویی به امضا رسید.

هدف از انعقاد این تفاهم نامه، بهره گیری از ظرفیت های بین دستگاهی در راستای توسعه و تحکیم همکاری و فعالیت های مرتبط با حوزه هنرهای نمایشی در زمینه تولید و اجرای نمایش توسط کانون های دانشجویی، برگزاری تورها و اردوهای نمایشی، آموزش، پژوهش، تبلیغ، ترویج و فعالیت های مرتبط با هنرهای نمایشی در فضای دانشگاهی و کانون های تئاتر دانشجویی هست که توسط مهدی بادپا، مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و کاظم نظری مدیرکل امور هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به امضا رسید.

غنا بخشی اوقات فراغت دانشجویان از طریق فعالیت های مرتبط با هنرهای نمایشی؛ حمایت از کانون های تئاتر دانشجویی به عنوان یک نهاد رسمی دانشگاهی و دانشجویی؛ توانمندسازی دانشجویان برای فعالیت های تفریحی و حرفه ای در شاخه های مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه وزارت علوم و وزارت ارشاد برای حمایت از تئاتر دانشجویی

تفاهم نامه وزارت علوم و وزارت ارشاد برای حمایت از تئاتر دانشجویی