مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 21:352023-10-22سياسي

هشدارهای خواندنی امام جمعه سمنان درباره «بیماری تمسخر»!


نماینده ولی فقیه در استان سمنان هشدارهای خواندنی درباره «بیماری تمسخر» دارد که این روزها در جامعه بیش از همیشه به ویژه از سوی نوجوانان و جوانان دیده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان در جمع شماری از طلاب و روحانیان سمنان اظهار کرد: همه ما در تمام شئون زندگی موظف هستیم تا خودمان را به درجه أَکرَمَکم عِندَ اللَّهِ برسانیم؛ چراکه فرمود إِنَّ أَکرَمَکم عِندَ اللَّهِ أَتقاکم ، هرکس باتقواتر باشد، نزد خداوند از جایگاه و کرامت بالاتری برخوردار است.

وی تصریح کرد: در آیه شریفه یا أَیهَا الَّذینَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَ قولوا قَولًا سَدیدًا ، قول سدید یعنی کلام و گفتار محکم و مستحکم و یکی از مصادیق بی تقوایی زبانی، تمسخر دیگران است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ادامه داد: در بیشتر آیات شریفه قرآن کریم، خطاب فعل به مردهاست؛ ولی خانم ها را نیز شامل می شود.

در برخی موارد به جهت اهمیت موضوع مردان و زنان به طور جداگانه خطاب قرار گرفته اند.

مطیعی بیان کرد: در آیه 11 سوره حجرات داریم که یا أَیهَا الَّذِینَ آمَنُوا لَا یسْخَرْ قَوْمٌ مِنْ قَوْمٍ عَسَی أَنْ یکونُوا خَیرًا مِنْهُمْ و بلافاصله می گوید وَلَا نِسَاءٌ مِنْ نِسَاءٍ ای کسانی که ایمان آورده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدارهای خواندنی امام جمعه سمنان درباره «بیماری تمسخر»!

هشدارهای خواندنی امام جمعه سمنان درباره «بیماری تمسخر»!