مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 14:102023-09-28حوادث

کشف محموله لب تاپ خارجی قاچاق در طبس


در بسته خبری امروز پلیس خراسان جنوبی در جریان جزییات اخباری با عناوین سرقت موتورسیکلت در خراسان رضوی کشف در زیرکوه، توقیف محموله احشام قاچاق در سربیشه و کشف محموله لب تاپ خارجی قاچاق در طبس قرار می گیرید.

- خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ در بسته خبری امروز پلیس خراسان جنوبی در جریان جزییات اخباری با عناوین سرقت موتورسیکلت در خراسان رضوی کشف در زیرکوه، توقیف محموله احشام قاچاق در سربیشه و کشف محموله لب تاپ خارجی قاچاق در طبس قرار می گیرید.

سرقت موتورسیکلت در خراسان رضوی کشف در زیرکوه سرهنگ هادی سیلمانی، فرمانده انتظامی زیرکوه اظهارداشت: مأموران انتظامی این شهرستان اخباری مبنی بر تردد و نگهداری موتورسیکلت سرقتی در زیرکوه دریافت کردند که پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

  وی افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضایی به محل اعلامی اعزام شدند و در بازرسی از محل یک دستگاه موتورسیکلت را مشاهده کردند و در استعلام از سامانه مربوط مشخص شد موتورسیکلت در خراسان رضوی سرقت شده است لذا موتورسیکلت توقیف و سارق آن که در محل حضور داشت نیز دستگیر شد.

  فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه بیان داشت: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله لب تاپ خارجی قاچاق در طبس

کشف محموله لب تاپ خارجی قاچاق در طبس