مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 11:002023-09-27سياسي

بحران جمعیت در گیلان نزدیک تر از همیشه


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر ضرورت جدی گرفتن چاله جمعیتی در استان تأکید کرد و گفت: اگر آحاد جامعه به موضوع جمعیت و بحران ایجاد شده در آن توجه نکند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، پیش از ظهر امروز دوره 2 روزه تربیت مربی جمعیت به همت اداره کل تبلیغات اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان با حضور جمعی از مبلغین، روحانیون و کارشناسان حوزه جمعیت در تالار همایش های دانشگاه آزاد رشت، آغاز به کار کرد.

  کاهش جمعیت در ایران هدف دشمن آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان در این مراسم با اشاره به گفتمان سازی غرب علیه جمعیت ایران اظهار کرد: دشمن با سخره گرفتن ازدواج، تلاش برای دیر ازدواج کردن، اصرار بر فرزند نداشتن و نهایتاً بسنده کردن به یک فرزند تلاش کرد تا استدلالات و باورهای خود را بر ملت القا کنند.

  وی بر ضرورت گفتمان سازی در حوزه جمعیت تأکید کرد و افزود: گفتمان سازی با بهره گیری از ظرفیت رسانه ای موجود و شبکه تبلیغی لازم است و باید جهاد تبیین در حوزه جمعیت جدی تر باشد.

  نماینده ولی فقیه در گیلان کاهش جمعیت را از اهداف شوم دشمن دانست و گفت: هر ظرفیت و استعدادی که برای کمک به جمعیت لازم هست را باید در دستور کار قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران جمعیت در گیلان نزدیک تر از همیشه

بحران جمعیت در گیلان نزدیک تر از همیشه