مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 16:502023-10-04سياسي

برگزاری آیین های هفته ملی کودک با شعار کودکی بهتر، زندگی بهتر در آذربایجان شرقی


مدیرکل کانون استان آذربایجان شرقی از برگزاری آیین های هفته ملی کودک در شهرهای آذربایجان شرقی همزمان با سراسر کشور خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل کانون استان آذربایجان شرقی از برگزاری آیین های هفته ملی کودک در شهرهای آذربایجان شرقی همزمان با سراسر کشور خبر داد.

علی بینش با اعلام این مطلب تاکید کرد: افزایش توجه افکار عمومی نسبت به اهمیت دوران کودکی، ویژگی ها و نیازهای کودکان امروز از جمله مهم ترین اهداف برگزاری این مناسبت است.

وی با بیان اینکه روزهای 15 الی 21 مهرماه به عنوان هفته ملی کودک نامگذاری گردیده است، افزود: همگرایی و هم افزایی فعالیت دستگاه ها و ادارات مختلفی که بخشی از مخاطبان آنها کودکان هستند از جمله ظرفیت هایی است که در هفته ملی نمود بیشتری داشته و در همین راستا برنامه های مشترکی با برخی از ادارات و سازمان ها برگزار خواهد شد.

وی در عین حال تشریح کرد: برنامه های بزرگداشت هفته ملی کودک در دو بخش برای کودکان و درباره کودکان برگزار شده و به تناسب هر یک از مخاطبان، فعالیت های متنوع و گسترده ای در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، برگزاری نشست های تخصصی با حضور کارشناسان و اساتید امر در موضوعات مختلف و مرتبط با تکالیف و حقوق کودکان برای خانواده ها را از جمله برنامه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آیین های هفته ملی کودک با شعار کودکی بهتر، زندگی بهتر در آذربایجان شرقی

برگزاری آیین های هفته ملی کودک با شعار کودکی بهتر، زندگی بهتر در آذربایجان شرقی