مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 13:202023-10-20سياسي

ارائه خدمات بیمه سلامت به 990 زوج نابارور کهگیلویه و بویراحمد طی سال جاری


سرپرست بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیمه سلامت به زوج های نابارور استان خدمات ارائه می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، محسن عزیزی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با بیان اینکه 29 مهر تا 5 آبان به نام هفته بیمه سلامت نام گذاری شده است، گفت: 107 بیماری صعب العلاج تحت حمایت بیمه سلامت قرار دارند.

سرپرست بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در هفته سلامت برنامه هایی مهمی برگزار می شود، افزود: شعار محوری این هفته با عنوان بیمه سلامت همگانی گامی به سوی تحقق عدالت اجتماعی نام گذاری شده است.

وی با بیان اینکه در برنامه هفتم توسعه و همچنان در فرمایشات مقام معظم رهبری بر سلامت و امنیت تاکید شده است، گفت: حمایت از درمان زوجین نابارور و جوانی جمعیت از برنامه های مهم بیمه سلامت در راستای فرزندآوری است.

این مسئوول با بیان اینکه یک معاونت جدید در بیمه سلامت به نام پیشگیری تعریف شده است، گفت: با توجه به تغییر سبک زندگی مردم و جلوگیری از بروز خیلی از بیماری ها این معاونت تعریف شد.

  سرپرست بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه روز 30 مهرماه به نام نسخه نویسی هوشمند نام گذاری شده است، گفت: در همه مراکز درمانی طرف قرار داد بیمه سلامت نسخه پیچی هوشمند انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات بیمه سلامت به 990 زوج نابارور کهگیلویه و بویراحمد طی سال جاری

ارائه خدمات بیمه سلامت به 990 زوج نابارور کهگیلویه و بویراحمد طی سال جاری