مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 12:072023-10-18سياسي

آزادگان جهان محاصره ظالمانه ملت مظلوم فلسطین را برطرف کنند


تولیت های آستان های مقدس در بیانیه ای مشترک تاکید کردند: به نام حق، انصاف و انسانیت از امت اسلامی و آزادگان جهان می خواهیم که از ملت مظلوم فلسطین در این مصیبت حمایت و پشتیبانی کنند و محاصره ظالمانه آنان را برطرف نمایند و سازمان های بین المللی و منطقه ای .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، متن بیانیه تولیت های آستان های مقدس در پی جنایات وحشیانه رژیم جعلی اسراییل علیه مردم مظلوم بی دفاع فلسطین به شرح زیر است: آستان های مقدس و بقاع متبرکه در کشورهای اسلامی با تأسی از نهضت امام حسین علیه السلام که در روز عاشورا برای اصلاح، ایستادگی در برابر باطل و مبارزه با ظلم و برای زدودن ستم از اسلام قیام کردند خود را پشتیبان مستضعفان جهان و حامی مقاومت مردم مبارز فلسطین دانسته و اقدامات نیروهای اشغالگر و عملیات ظالمانه رژیم وحشی صهیونیستی در نوار غزه را شدیدا محکوم می نماید.

مردم مظلوم فلسطین در معرض جنایات وحشیانه بی سابقه ای از کشتار و آواره نمودن هستند که هزاران غیرنظامی بی گناه را هدف قرار داده است.

جنگی برای تخریب و نابودی گسترده مناطق غیرنظامی، به گونه ای که منجر به بی خانمانی مردم شده است و این همه افزون بر محاصره ظالمانه آنان و محرومیت شان از اساسی ترین نیازهای انسانی مانند آب، غذا، امنیت و دارو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادگان جهان محاصره ظالمانه ملت مظلوم فلسطین را برطرف کنند

آزادگان جهان محاصره ظالمانه ملت مظلوم فلسطین را برطرف کنند