مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 15:152023-10-21اجتماعي

رشد شاخص های کیفی مدارس دولتی با اجرای طرح جهش در خوزستان


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اجرای طرح جهش در مدارس استان، گفت: خروجی این طرح، رشد شاخص های کیفی در مدارس دولتی بود به گونه ای که امسال تعداد خوبی از قبولی های کنکور سراسری مربوط به دانش آموزان مدارس دولتی بود.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اجرای طرح جهش در مدارس استان، گفت: خروجی این طرح، رشد شاخص های کیفی در مدارس دولتی بود به گونه ای که امسال تعداد خوبی از قبولی های کنکور سراسری مربوط به دانش آموزان مدارس دولتی بود.

مسعود حمیدی نژاد در جمع اعضای کارگروه استانی کیفیت بخشی مجموعه تعلیم و تربیت استان خوزستان که امروز (29 مهرماه) برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مصادیق تحول در سطح آموزش و پرورش خوزستان توجه ویژه به شاخص های کیفی آموزشی و تربیتی است و بر این اساس آموزش و پرورش خوزستان از سال تحصیلی گذشته طرح جامع جهش کیفیت و عدالت آموزشی را در سراسر مدارس استان آغاز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: خوشبختانه بر اساس ارزیابی های انجام شده خروجی این طرح، رشد شاخص های کیفی در مدارس دولتی بود به گونه ای که امسال تعداد خوبی از قبولی های کنکور سراسری مربوط به دانش آموزان مدارس دولتی بود.

وی در ادامه با اشاره به مصادیق تحقق عدالت برابر آموزشی در سطح مدارس استان خوزستان، خاطرنشان کرد: توزیع امکانات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد شاخص های کیفی مدارس دولتی با اجرای طرح جهش در خوزستان

رشد شاخص های کیفی مدارس دولتی با اجرای طرح جهش در خوزستان