مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 09:252023-10-15حوادث

طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز در کرمان با قوت ادامه دارد


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان گفت: اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز به صورت ویژه در دستور کار دستگاه های قضایی، - ایسنا/کرمان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان گفت: اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز به صورت ویژه در دستور کار دستگاه های قضایی، انتظامی و امنیتی استان کرمان قرار گرفته است.

سیدمهدی قویدل در نشست تخصصی پیشگیری از حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز که با حضور جمعی از مسئولان امنیتی و انتظامی استان کرمان برگزار شد، اظهار کرد: مطابق ماده 5 قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز، مجازات حبس برای جرائم مرتبط با سلاح و مهمات در نظر گرفته شده است.

وی به استقبال خوب مردم کرمان از پویش مردمی نه به سلاح غیرمجاز اشاره کرد و گفت: به دارندگان سلاح های غیرمجاز در سراسر استان توصیه می شود از مهلت یک ماهه باقیمانده طرح تحویل داوطلبانه سلاح استفاده کنند و از ارفاقات قانونی پیش بینی شده بهره مند شوند.

قویدل افزود: در راستای اجرای دستورالعمل ابلاغی از سوی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و همچنین مصوبات شورای پیشگیری از وقوع جرم و شورای تامین استان کرمان، موضوع پیشگیری و مقابله با جرائم مرتبط با سلاح و همچنین اجرای طرح جمع آوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز در کرمان با قوت ادامه دارد

طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز در کرمان با قوت ادامه دارد