مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 14:102023-09-30فرهنگي

دومین دوره هفته فیلم کوتاه دفاع مقدس پایان یافت


دومین دوره هفته فیلم کوتاه دفاع مقدس با حضور جمعی از اساتید سینمای ایران و علاقه مندان این عرصه به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، دومین دوره هفته فیلم کوتاه دفاع مقدس گرامیداشت شهید مصطفی صدرزاده که به همت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و با همکاری فرهنگسرای نیاوران به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، با حضور در شهرک سینمایی دفاع مقدس به کار خود پایان داد.

در روز نخست این رویداد فرهنگی که در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد فیلم های کوتاه تولیدشده توسط انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح رونمایی و اکران شد.

فیلم کوتاه آمبولانس به کارگردانی حسین محروقی و تهیه کنندگی علی شجاعی فر و فیلم کوتاه بشقاب پرنده به کارگردانی زهرا یزدان پناه و تهیه کنندگی سعید نجاتی از جمله آثاری بودند که در روز نخست این برنامه با حضور عوامل و دست اندرکاران تولید این آثار رونمایی شدند.

فیلمنامه فیلم کوتاه بشقاب پرنده در هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت حائز رتبه نخست شده بود که شرایط ساخت آن برای کارگردان اثر در بنیاد فرهنگی روایت فتح فراهم گردید.

  در بخشی از برنامه نخستین روز این رویداد نیز هادی مقدم دوست فیلمنامه نویس سینمای ایران، در کارگاه انتقال تجربه با موضوع فیلمنامه نویسی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین دوره هفته فیلم کوتاه دفاع مقدس پایان یافت

دومین دوره هفته فیلم کوتاه دفاع مقدس پایان یافت