مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 09:402023-10-07فرهنگي

سومین فیلم با بازی ترانه علیدوستی قاچاق شد!


مشخص نیست چرا این فیلم با وجود سپری شدن این زمان طولانی، امکان اکران نیافته و در نهایت پس از حضور در چند جشنواره بین المللی، به این شکل در دسترس مخاطب ایرانی قرار گرفته است؛ - نسخه با کیفیت فیلم سینمایی اورکا نخستین اثر سحر مصیبی در مقام کارگردان و با بازی محوری ترانه علیدوستی ساعتی پیش لو رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ در ادامه لو رفتن زنجیره فیلم های سینمایی، این بار یک فیلم سینمایی دیگر با بازی ترانه علیدوستی لو برود و بدین ترتیب نسخه با کیفیت سه گانه برادران لیلا ، تفریق و اورکا بدون آنکه روی پرده به نمایش درآید، در دسترس مخاطب ایرانی قرار گیرد.

این فیلم فاقد هرگونه لوگو نظیر نسخه بازبینی است و منشاء لو رفتن آن نیز احتمالاً همچون سه فیلم فوق الاشاره و   بی رویا هومن سیدی و ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا کاهانی مشخص نخواهد شد.

فیلم سینمایی اورکا به کارگردانی سحر مصیبی و تهیه کنندگی طهورا ابوالقاسمی و نویسندگی طلا معتضدی یکی از آثاری بود که در سال 1398 فیلمبرداری اش در شمال ایران، چابهار و تهران مقابل دوربین روزبه رایگا انجام شد و نکته جالب اینکه مهتاب کرامتی در مقابل طراح لباس و سامان مقدم به عنوان مشاور کارگردان به این پروژه همکاری می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین فیلم با بازی ترانه علیدوستی قاچاق شد!

سومین فیلم با بازی ترانه علیدوستی قاچاق شد!