مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 13:152023-10-21فرهنگي

کارگردان «گاندو» سریال جدیدش را یک سال دیگر تمام می کند


تهیه کننده سریال جدید «ناریا» از پایان یک پنجم تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی حواد افشار خبر داد و گفت: یک سال دیگر تصویربرداری «ناریا» به پایان می رسد.

- تهیه کننده سریال جدید ناریا از پایان یک پنجم تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی حواد افشار خبر داد و گفت: یک سال دیگر تصویربرداری ناریا به پایان می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی صداوسیما، مجموعه تلویزیونی ناریا با نام پیشین نیشتمان به تهیه کنندگی محمد مصری پور و کارگردانی جواد افشار در معاونت برون مرزی در حال ساخت است.

محمد مصری پور، تهیه کننده این مجموعه تلویزیونی در توضیح روند ساخت ناریا گفت: مجموعه ناریا در 50 قسمت 40 دقیقه ای و نزدیک به دوهزار دقیقه کار ساخته خواهد شد که هم اکنون تصویربرداری یک پنجم آن انجام شده است.

حدود پنج ماه از تصویربرداری سریال می گذرد و به صورت تقریبی یک سال دیگر تصویربرداری ادامه خواهد یافت.

وی از تهران، کرمانشاه و چند کشور خارجی به عنوان لوکیشن های سریال ناریا نام برد و توضیح داد: خلاصه داستان اینگونه است که: هوژان ، دختر نخبه و دانشمند کُرد ایرانی در اوج شکوفایی علمی اش به دنبال اختراع پدیده ای است که فناوری آن به صورت انحصاری فقط در اختیار چند کشور پیشرفته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگردان «گاندو» سریال جدیدش را یک سال دیگر تمام می کند

کارگردان «گاندو» سریال جدیدش را یک سال دیگر تمام می کند