مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 10:562023-10-18سياسي

آیت الله سعیدی: رژیم منحوس صهیونیستی محکوم به فناست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم،  متن پیام آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس و امام جمعه قم در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم بار دیگر مبارزات اسلامی جوانان دلیر و غیور فلسطین، با دست­ های خبیث و جنایتکار رژیم جعلی، کودک­ کش و غاصب صهیونیستی، رنگ خون به خود گرفت و دل ­های مسلمانان، آزادگان و آزادیخواهان جهان را جریحه دار و لبریز از خشم و نفرت نسبت به جنایات وحشیانه و غیر انسانی این رژیم خبیث نمود.

آنچه که امروز در غزه و در سرزمین­ های اشغالی می گذرد، شواهد آشکاری از خوی توحش و ظلم و ستم مستمر رژیم جنایتکار صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی­دفاع فلسطین است.

حملات بدون وقفه، دیوانه وار و جنایت­کارانه رژیم غاصب صهیونیستی به غزه، به ویژه حمله وحشیانه به بیمارستان غزه و شهادت صدها تن از مردم مظلوم و بی ­دفاع و مجروحان و بیماران، نشان گر استیصال و درماندگی این رژیم منحوس در رویارویی با مبارزات جوانان شجاع فلسطینی در سرزمین­ های اشغالی است.

مبارزاتی که بیش از پیش موجب فروریختن هیبت پوشالی و دروغین رژیم صهیونیستی گردیده و نشانه های ناتوانی و زوال را در آن آشکار نموده و خوی تجاوزگری و بی شرمی از ارتکاب جنایات توسط این رژیم کودک کش را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سعیدی: رژیم منحوس صهیونیستی محکوم به فناست

آیت الله سعیدی: رژیم منحوس صهیونیستی محکوم به فناست