مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 09:562023-10-17اقتصادي

حمایت از زرشکاران خراسان جنوبی با خرید توافقی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، زرشک از محصولات استراتژیک استان خراسان جنوبی بوده که کشاورزان زیادی به تولید این محصول در استان مشغول هستند.

بازار فروش یکی از دغدغه های اصلی زرشکاران استان بوده که هر ساله با آغاز فصل برداشت کشاورزان دغدغمند برای فروش مح1ول برداشت شده در سال قبل خود می شوند.

یکی از اقدامات مهم تعاون روستایی در جهت حمایت از زرشکاران خرید توافقی این محصول است.

سید حسن رضوی، مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی در این رابطه اظهارداشت: خریدهای توافقی تشکل های تعاون روستای استان موجب ثبات بخشی بر بازار زرشک و جلوگیری از هرگونه سوء استفاده سودجویان در جهت بهره برداری از عدم وجود حامی کشاورزان می شود.

وی تصریح کرد: تشکل های تعاونی با حضور در کنار کشاورزان و خرید محصول آنها با قیمت بالاتر از سطح بازار موجب می گردند تا تثبیت قیمت انجام گردیده و کشاورز دغدغه ای برای فروش محصول نداشته باشد.

مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این مدیریت از چند ماه قبل از برداشت محصول، جلسات متعددی با حضور دست اندرکاران مربوط برگزار کرده است، افزود: برنامه ریزی لازم برای حضور فعال تشکل ها به منظور ثبات بخشی به بازار انجام که براساس برنامه ریزی های انجام شده تشکل های تعاونی با راه اندازی مراکز خرید توافقی در کنار تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از زرشکاران خراسان جنوبی با خرید توافقی

حمایت از زرشکاران خراسان جنوبی با خرید توافقی