مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 16:302023-10-20سياسي

زنان روستایی و عشایر دارای 3 فرزند بیمه می شوند


دفتر امور زنان ریاست جمهوری، اقداماتی در جهت پوشش بیمه ای و ارائه تسهیلات و اعتبارات صندوق اعتبارات خرد در جامعه عشایر به زنان این مناطق را در دست اقدام دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، دفتر امور زنان ریاست جمهوری اقداماتی در جهت بیمه و ارائه تسهیلات و اعتبارات صندوق اعتبارات خرد در جامعه عشایر به زنان عشایر و روستایی در دست اجرا و اقدام دارد.

فریده موسوی مشاور امور زنان خانواده در سازمان عشایر ایران در گفتگو با برنامه روی خط اقتصاد، ضمن تبریک روز جهانی زن روستایی و عشایر اظهار داشت: الگوی زیستی جامعه عشایر بر مبنای انطباق با محیط بوده و این سازگاری به عنوان یک نیاز فرهنگی از هزاره ها تا کنون در سرزمین ما با تنوع قلمرو عرضی در عین اتحاد و انسجام به جا در حال زندگی است.

خانم موسوی با عنوان کردن رنگ واره های یکرنگ به جامعه عشایری کشور افزود: در ایران 251هزار و 624 خانواده عشایر با 104 ایل، 552 طایفه مستقل و 19هزار و 849 رده ایلی داریم که 2درصد از جمعیت ایران را تشکیل می دهند و نیمی از این جمعیت زنان هستند.

وی با اشاره به طرح های حمایتی از سال 84 تا کنون ادامه داد: طرح صندوق اعتبارات خرد در جامعه عشایر با الگو گرفتن از گرامین بانک محمدیونس (بانک دهکده دربنگلادش) در سال 2005 بومی سازی و در دو استان کرمانشاه و مازندران اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان روستایی و عشایر دارای 3 فرزند بیمه می شوند

زنان روستایی و عشایر دارای 3 فرزند بیمه می شوند